۱

برگزاری دوره آموزشی تکریم ارباب رجوع و تبیین اخلاق حرفه ای در مازندران

تاریخ انتشار
چهارشنبه ۲۱ شهريور ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۵۲
برگزاری دوره آموزشی تکریم ارباب رجوع و تبیین اخلاق حرفه ای در مازندران
به گزارش معاونت فرهنگی دادگستری استان مازندران، حجت الاسلام والمسلمین سیدمرتضی موسوی گفت: این دوره با همکاری منابع انسانی دادگستری استان در سال جاری برگزار شد و طول دوره نیز ۱۲ ساعت برای هر یک از شرکت کنندگان بود.
وی هدف از برگزاری  این دوره آموزشی را حفظ کرامت و جلب رضایت ارباب رجوع  دانست و افزود: طرح تکریم مردم و جلب رضایت ارباب رجوع، یکی از هفت برنامه تحول کشور است که به منظور ایجاد تحول در نظام اداری کشور به تصویب شورای عالی اداری رسیده و در حال اجراست.
معاون فرهنگی دادگستری کل استان مازندران ادامه داد: هر پست و منصبی در دین مقدس اسلام، در حکم مسئولیت، وظیفه و امانت است. پس کسانی که منصبی و مسئولیتی را در جامعه به عهده دارند، باید افرادی امانتدار و صالح باشند و هیچگاه از مسئولیت خود سوء استفاده ننموده و یا حقوق دیگران را ضایع نسازند و همیشه خشنودی خداوند و رضایت مردم را مدنظر داشته باشند.
وی خاطرنشان کرد: کارکنان دستگاه قضا باید از سعه صدر، حلم و بردباری، عطوفت و مهربانی و... برخوردار باشند تا بتوانند با ارباب رجوع برخورد توأم با احترام و عطوفت و به توقعات قانونی و شرعی شان توجه نمایند.
 
 
 
222
 
 
کد مطلب : ۳۷۳۳
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

پرسش و پاسخ
جایگاه داوری در داد و ستد های روزانه چگونه است؟
صرف نظر از اینکه پدیده حکمیت یا به تعبیر عرف ریش سفیدی، ریشه در فرهنگ بومی و اجتماعی ما دارد، مهم ترین دلیل توصیه به این ...
تفاوت شکايت کيفري با دادخواهی حقوقي چیست؟
دعاوی در يك دسته بندی كلی به دو نوع حقوقی و كيفری تقسيم می‌شوند. دعاوی حقوقی شامل مطالبۀ خسارت، الزام به تنظيم سند رسمی ...
شرایط فرزند خواندگی چست؟
فرزند خواندگی عبارت است از اعطای سرپرستی کودکان بدون سرپرست شناخته شده تحت سرپرستی سازمان بهزیستی به خانواده های متقاضی ...