۰

برگزاری کارگاه و نشست آموزشی "کلیات و مهارت های تکریم ارباب رجوع" در استان زنجان

تاریخ انتشار
دوشنبه ۷ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۵۰
برگزاری کارگاه و نشست آموزشی "کلیات و مهارت های تکریم ارباب رجوع" در استان زنجان
به گزارش روابط عمومی معاونت فرهنگی دادگستری استان زنجان، در این کارگاه آموزشی قضات دادگستری استان، روسا و مدیران کل سازمان های تابعه، معاونین سازمان های تابعه، کارکنان اداری، کارکنان شوراهای حل اختلاف و کارکنان اداری سازمانهای تابعه قوه قضاییه شرکت کرده که با استقبال خوب همکاران مواجه شد. این کارگاه در راستای اجرای دستورالعمل تکریم ارباب رجوع و هماهنگی های بعمل آمده با معاونت فرهنگی قوه قضاییه مبنی بر برگزاری نشست های آموزشی اجرا شد.
در ابتدای این مراسم مقدمی معاون فرهنگی دادگستری استان بیان کرد: بحث تکریم و جلب رضایت ارباب رجوع از مباحث بسیار مهم در سازمانها و ادارات می باشد و اگر ارباب رجوع ادارات از محرومان جامعه باشند، اهمیت موضوع بیشتر مشخص می شود.
وی افزود: تکریم و گرامی داشتن مردم در تمامی ادیان و فرهنگ ها جایگاه والایی دارد و در اسلام نیز بر آن تأکید ویژه اي شده است. براي یک کارمند یا مدیر مسلمان، تکریم به ارباب رجوع نه بخاطر دستورالعمل و بخشنامه، بلکه به عنوان یک وظیفه انسانی و دینی تلقی می شود و باعث خشنودي خداوند خواهد شد.
 
 

 
222
 
کد مطلب : ۴۰۸۴
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

پرسش و پاسخ
واخواهی به چه معنایی است؟
روش‌های اعتراض به آراء به دو دسته تقسیم می‌شود: طرق عادی مشتمل بر واخواهی و تجدیدنظر و طرق فوق‌العاده که مشتمل بر فرجام ...
پس از سرقت یا مفقودی چک، صادر کننده یا دارنده آن چگونه باید پیگیری کند؟
چک به عنوان یک وسیله پرداخت نقش بسیار مهمی در روابط اقتصادی اشخاص جامعه ایفا می کند که در صورت آشنایی با مقررات مربوط به ...
آثار و تبعات ازدواج های قانونی کدام است؟
از جمله معيارهايي كه باید مورد توجه جدي در انتخاب همسر قرار گیرد، التزام و پایبندی به ارزش های عرفی و قانونی است تا بتواند ...